Zwroty i reklamacje

1. Zwrot towaru

W przypadku umowy zawieranej przez internet, osoba kupująca może zwrócić towar do 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki. Towar należy zwrócić kompletny, nienaruszony wraz z kopią dokumentu kupna oraz wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.

 OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY - PDF

2. Wadliwy towar

Jeżeli towar jest wadliwy należy zwrócić go wraz z kopią dokumentem zakupu, kartą gwarancyjną oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym

 

3. Niezgodność towaru z umową

W przypadku niezgodności towaru z umową należy go odesłać w komplecie z wypełnionym formularzem gwarancyjnym, kopią dowodu zakupu, kartą gwarancyjną (jeżeli jest dołączona do produktu) oraz ze wszystkimi akcesoriami dołączonymi do towaru. W formularzu należy dokładnie opisać wadę oraz wyrazić żądanie z tytułu reklamacji.

 

 

Towar należy wysłać na adres:
Firma Usługowa "FM POLAND" Agnieszka Fibic
Lektorska 33, 44-200 Rybnik, tel. 504517480.

 

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl